Helpdesk voor provinciale systeembeheerders
U, systeembeheerder van een provincie, zal meerdere malen ondersteuning moeten bieden aan de gebruikers van de provincie.
In de meeste gevallen zult u de vragen en problemen zelf kunnen oplossen. Maar schroom niet om de hulp in te roepen van de
systeembeheerder van LeaWeb. Ga niet al te lang zoeken of dingen uitproberen in de productieomgeving van LeaWeb. Wilt u
het toch zelf uitzoeken gebruik dan de acceptatieomgeving ofwel testomgeving. Als hier iets mis gaat heeft het immers geen
gevolgen voor de data van de afdelingen.
Wanneer u besluit een probleem voor te leggen aan de systeembeheerder van LeaWeb geef dan zo goed mogelijk aan wat het
probleem is. Ondersteun dit met een schermafdruk, rapport of andere zaken. Geef ook beknopt aan wat u al gedaan heeft om
het probleem op te lossen. Wij, van systeembeheer, proberen altijd binnen 24 uur contact met u op te nemen. Dat wil niet zeggen
dat het probleem dan opgelost is. Mogelijk moeten we VAA Data Works inschakelen maar dat laten we u dan zo snel mogelijk
weten. In principe koppelen wij terug naar u. Alleen als u aangeeft dat u er de voorkeur aangeeft dat wij rechtstreeks de afdeling
berichten dan zullen we dat doen met een cc aan u.
Uw probleem wordt het snelst opgepakt wanneer u het daarvoor bestemde formulier gebruikt. Met een e-mail kan ook maar
dan lopen we het risico dat we niet alle gegevens hebben en moeten we toch weer contact met u opnemen.
Formulier: Helpdesk systeembeheer Klik op de link om het formulier in te vullen.
E-mail: info@leaweb.nl